Salam_ShalomMar 30, 2022
הימים האחרונים בארץ היו קשים ואךימים ביותר. שלשה פגיעות במשך שבוע.
ראש ממשלה בנט תיאר את המצב עכשיו כ"גל טרור ערבי". לדעתי, לגיד דבר כזה זה בעיתי, בלשון המעטה. שמשאני מצפה מביבי. אכן, היו קורבנים ערבים בהתקפות הנוראיות האלו. אמיר חורי ז"ל היה ערבי שנפל כשהוא היגן על יהודים.
זה מממ לא הזמן לגרום לעוד מתח פנימי .

1
Comments
Powered by RoundtableBuilt on infrastructure designed for real-time media. Learn more at RTB.io.© Roundtable 2026. By using this site you agree to the Terms of Use and Privacy Policy

